TARTALOMMARKETING

A 2021-es év senkinek sem lesz könnyű.

De minden új év - új kezdet is egyben, hiszen egy láthatatlan választóvonalként a december 31.-e lezárja az előzőt. Érdemes már most eltöprengened azon, hogy miképp növelheted a vállalkozásod eredményességét, hogyan juthatsz egyre magasabb szintre. Ennek egyik módszere lehet a tartalommarketinged fejlesztése: ez olyan marketing technika, amelyen keresztül értékes és érdekes tartalmakat oszthatsz meg a célközönségeddel (vásárlók, megrendelők) méghozzá úgy, hogy nem eladni akarsz, hanem értéket nyújtani.

Mi kell ehhez?

A weboldaladon, Facebook-oldaladon rendszeresen megjelenő, a vásárlóid igényeihez igazodó - releváns tartalom (cikkek, videók, grafika, képek).

Igen ám, de mindenhez idő kell - a megfelelő tartalom elkészítéséhez is...

Ha Neked erre nincs időd, lehetőséged, erőd, kedved - és egyébként is jön a Karácsony - akkor bízd Rám a cikkek megírását!

Keress bátran!

Ráadásul, ha 2020.12. 20 -ig felveszed Velem a kapcsolatot, akkor a vállalkozásod profiljába illő 10 témajavaslatot (azaz, hogy miről lehetne cikket írni) AJÁNDÉKBA kapod Tőlem.

Élj Te is lehetőséggel: növeld a vállalkozásod eredményességét tartalommarketinggel!

ida.faar@gmail.com



A válasz kézenfekvő: azért, hogy értékes tartalmakkal minél több ember figyelmét felkeltve - napi kapcsolatot teremthess másokkal.

VÉDD MAGAD!

- avagy miként védekezz a bacikusok, és vírusok ellen? -

Ködös reggelek, esős - nyirkos nappalok, hideg esték - de mit is várhatunk így november közepén. Minden napsütéses óra igazi áldás, érdemes is kihasználni, amíg csak lehet.

Egészséges immunrendszer - kevesebb betegség...

Egészségi állapotunkat számos tényező befolyásolja - többek között az emésztőszervrendszer aktuális állapota, és a megfelelően összeállított, változatos étrend.

Nyáron - a hazai zöldség-gyümölcs kínálat sokszínűsége garancia arra, hogy biztosítsuk szervezetünk számára a megfelelő tápanyag-, vitamin-, és ásványi anyag bevitelt, de így a tél kezdetén sem kell aggódnunk, mert sokféle alapanyag áll rendelkezésünkre, és kellő odafigyeléssel minden betegségmegelőző - biológiailag aktív anyagot biztosíthatunk a bacilusok és vírusok ellen vívott "harchoz".

Miből is válogathatunk? Még felsorolni is nehéz, ezért csak néhány példa a teljesség igénye nélkül:

  • ALMA - Bátran állítható, hogy az alma az emberiség egyik legrégebbi, gyógyító hatással is rendelkező tápláléka. Alacsony energiatartalma miatt (100 grammban mindössze 32 kalória van) a fogyni vágyók nélkülözhetetlen alapétele, a héjában található pektin pedig gondoskodik a kellő rostbevitelről is, ami az egészséges táplálkozás egyik alappillére kell, hogy legyen. B1-, B2-, és C-vitamint, káliumot, nikotinsavat, kalciumot, vasat, foszfort, rezet, mangánt, cinket, szelént tartalmaz nagyobb mennyiségben- biztosítva a kellő ásványi anyag bevitelt. Szervezetünkre gyakorolt hatásai:csökkenti a gyulladásokat, csökkenti az agyi érkatasztrófa-kialakulás kockázatát, antiszeptikus: vírus- és baktériumölő hatású, ellenállóbbá teszi az immunrendszert, 50 százalékkal több antioxidáns hatású A-vitamint tartalmaz, mint a narancs, ezért lassítja az öregedési folyamatokat -, segít a meghűléses betegségek megelőzésében, a fertőzések távoltartásába
  • SÜTŐTÖK - Táplálkozás élettani szerepe jelentős, hiszen tartalmaz: összetett szénhidrátokat (természetes cukrokat és keményítőt), rengeteg rostot,nagy mennyiségű ásványi anyagot(kalciumot, magnéziumot, káliumot, cinket, mangánt, rezet, vasat, foszfort,), vitaminokat (C-vitamint, karotint, biotint, niacint, pantoténsavat, A-, B1-, B2-, B6 -, E - vitamint és folsavat). Alkalmas gyulladásos betegségek kezelésére, megfázásos, meghűléses megbetegedések esetében segíti a gyors felépülést, enyhíti az allergiás köhögést, tüsszögést, csökkenti az asztmás rohamokat
  • SZŐLŐ - Vitaminok közül a karotin-, B1- és a B2- és C- K-vitamin-, folsav- és Biotin tartalma jelentős, ezek kedvező hatásúak az immunrendszerre, segítik az anyagcsere-folyamatokat. Antibakteriális és antivirális hatású: kiválóan véd kisebb fertőzések ellen. Ásványi anyagok közül sok foszfort, káliumot és cinket tartalmaz. Minél sötétebb a szőlő, annál nagyobb antioxidáns-tartalommal (resveratol, kvercetin) bír, ezáltal védi a sejteket a szabadgyökök károsító hatásától, gyulladáscsökkentő, óvja a szív- és érrendszert, valamint csökkenti a daganatok kialakulásának kockázatát.
  • SZILVA - gazdag vitamin- és ásványi anyag tartalmának köszönhetően erősíti az immunrendszert, antioxidánsai segítenek a káros szabad gyökök megsemmisítésében, serkenti a gyomor és a belek működését, magas vas-tartalma segít a vérszegénység leküzdésében
  • NARANCS - Energiatartalma alacsony,(50 kcal/100 gramm), vitamin-, ásványi anyag- és rosttartalma viszont kiemelkedően magas. Vitaminjai: B1-, B2-, B3-, B5-, B6-, E-, C-vitamin, Folsav. Ásványi anyagjai: kálium, cink, magnézium, vas, foszfor, kalcium. Élettani hatásai: magas C-vitamintartalma miatt (ami antioxidáns hatással bír) serkenti az immunrendszer működését, rákellenes, enyhíti a megfázás, és a vírusfertőzések tüneteit.
  • BANÁN - magas antioxidáns tartalmú, ezáltal semlegesíti a szabad gyököket és védelmet nyújt a krónikus betegségek elle
  • CÉKLA - nagyon magas vas tartalmának köszönhetően serkenti a vörösvérsejtek termelődését, ezáltal pedig javul a vér oxigénfelvevő-képessége. A szervetlen kalcium lerakódások feloldása révén sikeresen alkalmazható magas vérnyomás, szív- és érrendszeri panaszok, ízületi fájdalmak esetén. Növeli az állóképességet, védi a szívet és az ereket, javítja immunrendszer működését. Magas pektintartalma révén fokozza a bélrendszer működését, a nehézfémek, zsírok és salakanyagok eltávolításával megtisztítja az emésztőrendszert.
  • BROKKOLI - tartalmaz A-, C-, E- és B-vitaminokat, vasat, folsavat, kalciumot, foszfort, káliumot, glükozinolátokat, rostot és fehérjét. Kiemelendő mennyiségben tartalmaz tokoferolt (E -vitamin), niacint, pantoténsavat, B1- és B2-vitamin is. Kitűnő C- vitamin-, folsav- és béta-karotin- forrás. Gazdag növényi flavonoidokban, indolokban és izotiocianátokban. Nagy mennyiségben tartalmaz klorofilt. A benne található úgynevezett izoticianátoknak nevezett fitovegyületek gátolják a pajzsmirigy túlzott hormontermelését. Ennek köszönhetően segít a pajzsmirigy-túlműködési gyógyításában. Kutatások bizonyítják rákmegelőző hatását, a brokkolinak a többi káposztafélével együtt jelentős szerepe van a rákos megbetegedések kialakulását megakadályozó étrendben
  • SAVANYÚ KÁPOSZTA - olcsó, és mindenhol kapható téli vitamin (A-, C-, B-,) és ásványi anyagforrás (kalcium, kálium, magnézium, foszfor, vas, folsav, nátrium). Erősíti az immunrendszert. Megelőzi a daganatos betegségek kialakulását (főként a gyomor, a bélrendszer, a tüdő, az emlő, és a petefészek rosszindulatú megbetegedéseit). Erjedése során olyan jótékony baktériumok keletkeznek, amelyek kedvező hatással vannak a bélflórára. Mustárolaj tartalma véd a fertőzésekkel szemben

De bátran választhatunk még: sárgarépát, fekete retket, káposztaféléket, olajos magvakat (dió, mák, napraforgómag, mogyoró) kiváló antibakteriális és vírusölő hatással bírnak a hagymafélék (lilahagyma, vöröshagyma, fokhagyma), ahogy a méz és a gyógynövények áldásos hatását is érdemes bevetni.

Ködös reggelek, esős - nyirkos nappalok, hideg esték - de mit is várhatunk így november közepén... Egyet azonban mindenképpen tehetünk: védjük meg magunkat azzal, hogy változatosan táplálkozva esélyt se adjunk a kórokozóknak - nehogy a Karácsonyra náthásan, betegen kelljen készülődnünk...

Jó egészséget mindenkinek!

A cikk megjelent az ABROSZRAVALÓ blog- magazinban:

https://abroszravalo.reblog.hu/vedd-magad-avagy-mikent-vedheted-meg-magad-a-bacilusok-es-viruso